Scratch: Δομή επανάληψης

Πολλές φορές μία εντολή ή μία ομάδα εντολών, μπορεί να επαναλαμβάνεται μέσα σε έναν κώδικα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ο κώδικας να είναι πολύ μεγάλος και πολλές φορές είναι δύσκολο να εντοπίσουμε κάποιο λάθος. 
Για αυτό χρησιμοποιούμε μία δομή επανάληψης, η οποία μας δίνει την δυνατότητα να επαναλαμβάνουμε κάποια κομμάτια κώδικα όσες φορές θέλουμε.

Στην δραστηριότητα Λαβύρινθος (επίπεδο 3) που είναι διαθέσιμη στον σύνδεσμο https://studio.code.org/s/course2/lessons/6/levels/3 πρέπει να βοηθήσουμε  το Angry bird να πιάσει το πράσινο γουρουνάκι.


Τι παρατηρείτε στον παραπάνω κώδικα; Μπορείτε να τον συγκρίνετε με τον κώδικα που ακολουθεί; Τι κάνει η εντολή με το ροζ χρώμα;  


Ας δούμε τώρα ένα ακόμη παράδειγμα που είναι διαθέσιμο στον Κλασικό λαβύρινθο (επίπεδο 9)https://studio.code.org/hoc/9




Τι παρατηρείτε στον παραπάνω κώδικα;

Υπάρχει κάποια εντολή που θα μπορούσαμε να αφαιρέσουμε χωρίς να αλλάξει κάτι στην εκτέλεση;    

Μπορείτε να αλλάξετε τον παραπάνω κώδικα χρησιμοποιώντας την «επανάληψη»;

Ποια ή ποιες εντολές επαναλαμβάνονται και πόσες φορές; 


Άσκηση εμπέδωσης:

  • Μελετήστε τον κώδικα που ακολουθεί και απαντήστε στις ερωτήσεις. 
  • Ποιο πιστεύετε ότι θα είναι το αποτέλεσμα αν πατήσουμε την πράσινη σημαία;
  • Προσπαθήστε να αλλάξετε τον κώδικα έτσι ώστε να επιτύχετε το ίδιο αποτέλεσμα με λιγότερες εντολές. Ποια εντολή πρέπει να χρησιμοποιήσετε; 





                     

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια