Λαβύρινθος - Ο πιγκουΐνος πείνασε
Ο
στόχος είναι να βοηθήσουμε τον πιγκουΐνο να φτάσει στο ψαράκι, γιατί πεινάει
πολύ! Ο πιγκουΐνος θα κινείται με τα βελάκια (δεξιά, αριστερά, πάνω και κάτω)
και όταν φτάσει στο ψαράκι θα εμφανίζεται ένα μήνυμα (δημιουργείστε το δικό σας
μήνυμα). Όταν ο πιγκουΐνος ακουμπήσει πάνω στη μαύρη γραμμή του λαβύρινθου θα
επιστρέφει στην αρχή (αρχική θέση στο λαβύρινθο).
Ας ξεκινήσουμε!
Αρχικά πρέπει να επιλέξετε το υπόβαθρο, (μεταφόρτωση
αρχείου maze.png) και τους χαρακτήρες
σας (πιγκουίνος και ψαράκι). Ρυθμίστε κατάλληλα το μέγεθος των χαρακτήρων (πρέπει
να «χωράνε μέσα στις διαδρομές του λαβύρινθου).
Σενάριο:
- Ξεκινάει με το πάτημα της πράσινης σημαίας και για πάντα.
- Χρησιμοποιείστε την εντολή «Εάν … τότε» για να ορίσετε την κίνηση του πιγκουΐνου. Η κίνηση θα γίνεται με τα βελάκια (δεξιά, αριστερά, πάνω και κάτω). Π.χ. Εάν πατηθεί πάνω βέλος, ο πιγκουΐνος θα πηγαίνει προς τα πάνω. Ρυθμίστε πόσα βήματα θα κάνει σε κάθε πάτημα πλήκτρου.
- Πρέπει να γίνουν δύο έλεγχοι:
·
Αν ο πιγκουΐνος
αγγίξει μαύρη γραμμή στο λαβύρινθο
o
θα
εμφανίζεται μήνυμα «…»
o
θα ακούγεται
ήχος «…»
o
θα
επανέρχεται στην αρχική του θέση.
·
Αν ο πιγκουΐνος
αγγίξει το ψάρι
o
θα
εμφανίζεται μήνυμα «…»
o
θα ακούγεται
ο ήχος «…»
o
θα
επανέρχεται στην αρχική του θέση.
Προκλήσεις:
- Μπορείτε να βελτιώσετε το παιχνίδι έτσι ώστε όταν ο πιγκουίνος αγγίξει το ψαράκι, το υπόβαθρο να αλλάζει σε κάποιο άλλο! Με το επόμενο πάτημα της πράσινης σημαίας το υπόβαθρο του λαβύρινθου επανέρχεται.
- Μπορείτε να προσθέσετε έναν ήχο που θα ακούγεται καθ’ όλη τη διάρκεια.
- Μπορείτε να ορίσετε να αλλάζει η ενδυμασία (επόμενη ενδυμασία) του πιγκουΐνου για πάντα δίνοντας την αίσθηση ότι περπατάει.
- Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα σενάριο έτσι ώστε το ψαράκι να εξαφανίζεται όταν το αγγίζει ο πιγκουΐνος.
0 Σχόλια