Το λιοντάρι "κόβει" βόλτες

 


Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε το ακόλουθο σενάριο:

Το λιοντάρι (ή κάποιο άλλο ζώο) περπατάει, αλλάζει ενδυμασίες και όταν φτάσει στα όρια της σκηνής αναπηδάει και συνεχίζει το περπάτημα για πάντα.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κάποιο από τα σκηνικά που είναι διαθέσιμα στους εξωτερικούς χώρους (π.χ. ζούγκλα, δάσος, ουρανός) ή να δημιουργήσετε το δικό σας σκηνικό και να προσθέτετε δέντρα (tree) ή άλλα αντικείμενα.


Το σενάριο (κώδικας) για το λιοντάρι είναι: 



Ερωτήσεις:

Γιατί χρησιμοποιούμε την εντολή «όρισε τρόπο περιστροφής»;

Γιατί χρησιμοποιούμε την εντολή «πήγαινε σε θέση x:    y:»;

Γιατί χρησιμοποιούμε την εντολή «περίμενε … δευτερόλεπτα»


Φύλλο εργασίας



Μπορείτε να πατήσετε στην πράσινη σημαία για να δείτε πως κινείται το λιοντάρι 

                          

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια